Post by chicboytirtito on Feb 20, 2022 13:44:15 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ KawaiiWorld ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ KawaiiWorld IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ codeert veel bronnen ▞▞▞
▞▞▞ KawaiiWorld 2022 version ▞▞▞
Heel leuk, het lijkt bijna precies op minecroft, maar we hebben een update nodig met meer details die Minecraft zou hebben, het is net als het exacte spel
Dit was een zeer indrukwekkend spel. Ik vond het idee dat het ervoor ging erg leuk. De visuals waren geweldig en het idee van een schattige gameplay was erg interessant en ik vond het erg leuk. Hoewel ik begrijp dat de ADS essentieel voor u zijn, was er slechts één probleem. Ze kwamen veel te vaak voor. Ik kreeg om de twee minuten ADS. Er was een punt waarop ik er twee in één minuut kreeg. Al met al een beetje frustrerend. Maar dat was het enige probleem.
Mischien zal ik de zombies weg doen ik vind ze eng mijn hard gaat zo snel maar voor de rest alles is leuk Lol ik hou ervan
Dit is perfect! Ook al is het niet de echte, maar het is maar goed dat het nog steeds minecraft is, maar het is schattig En dat vind ik leuk: D je hoeft niet altijd te betalen, soms kun je advertenties krijgen, maar het is zo goed! Goed gedaan maker
Waarom geef ik het 2 sterren bc als ik 's nachts tegen mobs vecht, komen de advertenties wanneer de advertenties klaar zijn, ik ben al dood en er zijn geen parels in de inventaris, dus update deze game alsjeblieft
KawaiiWorld आर्केड गेम xckl
Dit is moi en Leuk maar Er is te voelen Booms dan vindt ik geen "plaats" om mijn huis te bouen
Best
Ja, ik geef het 4 op een halve ster, want 1. teveel voegt 2. het schopt me soms uit 3. overlevingsmodus is onmogelijk Ik bleef doodgaan 4. Ik kan aan het einde niet gaan zonder ender parels / ogen van ender En laatste 5. er is geen dekschilden, vuurwerk en totem van onsterfelijkheid. Dus alsjeblieft, kan iemand deze app repareren is erg vervelend
lieverd
Het is goed om te spelen, maar de enige reden is dat de advertenties altijd advertenties zijn en wanneer ik mijn telefoon wist, krijgt hij plotseling een virus Hij is goed om te spelen, maar de enige reden zijn de advertenties, hij doet altijd advertenties en toen ik mijn telefoon wist, ging mijn telefoon plotseling viraal mijn vriend zei dat hoewel hij goed was, maar het was vervelend ..
Mighty Party ایفای نقش czuj
Ik ben er helemaal weg van! Maar ik snap het niet zoals minecraft, maar dat kost geld en dit is letterlijk hetzelfde, maar mijn dochter heeft het gespeeld en bleef klagen, pls fix!
Kawaii wereld. Ik hield van dit spel totdat er rare dingen met me begonnen te gebeuren. Eerst waren er minder advertenties nu ZE BLIJVEN ADVERTENTIES TONEN NEEM MIJ NAAR CHROME Zoals BRUH STOP! En nu wordt het scherm zwart en ik blijf springen en kan niet stoppen. Tbh deze app is zo irritant
Veel te veel advertenties, advertenties worden steeds onderbroken, de een na de ander, het spel is ook niet echt leuk
KawaiiWorld Spillehall qdzl
Omg deze game is geweldig en ik hou echt van huizen, het is zo mooi, ik hou er echt van. Ik ben niet zoals die andere dummy's als ze zeggen: "het is leuk, maar de advertenties blijven verschijnen🤬" ze kunnen daar gewoon wifi leuk vinden ik dus ik ben niet dom
Het blijft zo achter, zelfs als ik de wifi niet inschakel, er is een advertentie met de tekst "een nieuw knutsel- en bouwspel in de Google Store" en soms als ik het x-teken indruk, laat het me niet meer terug in mijn spel, maar herstart het gewoon en die advertentie verschijnt elke 10 seconden en nu start mijn spel altijd opnieuw op in 10 seconden dit spel is verschrikkelijk niet aanbevelen, ik zal het doen als ze het repareren
Veel advertenties, maar wat kan ik zeggen, het is een gratis spel. Geweldig spel, ik ben er dol op. Ik wou dat er meer dieren waren, maar dat is oké, al met al een geweldig spel!
Ik vind het geweldig en alles, maar het probleem is dat het altijd zoveel advertenties heeft en het zo veel achterblijft.
Ik haat de reclameblokken, want toen ik aan het spelen was, deed ik het zo goed, toen kwam er een advertentie en ik stierf en verloor al mijn spullen en wist niet waar al mijn spullen waren
KawaiiWorld 아케이드 cyzh
Nou, om eerlijk te zijn, dit spel is zo schattig, je kunt alles maken met schattige ontwerpen en ik heb zijn spel nu 3 weken gespeeld. ik hou van de graphics! Maar ik heb maar 2 klachten. Nummer #1: het heeft te veel advertenties en het maakt me soms boos, want zelfs ik ben bijna met mijn builds, de advertenties komen gewoon uit het niets. Nummer #2: kunnen we alsjeblieft de avatars veranderen? Het zou best cool zijn als je dat kunt. Ik zou het 5 sterren geven als je het kunt repareren, bedankt voor het maken van deze game
KawaiiWorld Arcade mcfp
Wow, dit spel is geweldig! Ik heb 3 suggesties, 1. waarom voeg je geen skins toe zoals, schattige? 2. verwijder advertenties die iedereen klaagt 3. verwijder de glitch wanneer ik niet op "terug naar het spel" kan tikken en gebruik mijn tactiek, ik blijf willekeurig blokken graven. maar, dit is een geweldig spel! Ik ben erin geslaagd om mijn eigen wereld te maken met parkour, een waterpark en al dat soort dingen!! BEDANKT VOOR HET SPEL!!!
Het is een goed spel voor mij en ik kan zoveel doen, maar het is een beetje vervelend, maar ik denk dat het een goed spel voor mij is en smeekt u om de advertenties te repareren. Maar het is een goed spel voor mij om te spelen, heel erg bedankt voor het spel en ik' m kind zooo leuk oh en heel erg bedankt voor het spel
De reden waarom ik het een ster geef, is omdat het toegang wil tot geweigerde foto's en bestanden en als ik op weigeren klik, ga ik eruit alsof het me probeert te dwingen het in mijn bestanden en mijn foto's te laten gaan en er is er verschenen zoveel advertenties Ik had dit en ik moest het downloaden en ik klikte op OK en ik wist niet dat het me zou dwingen en er verschijnen te veel advertenties Ik zou het vijf sterren geven als dat niet zo was zoveel advertenties
Toen ik dit spel speelde, vond ik het echt geweldig, maar een paar minuten later werd ik eruit gegooid En er blijven ook veel advertenties verschijnen Het is vervelend Ik beloof dat ik dit 5 sterren zal beoordelen Los het probleem op
In het begin was het leuk, maar advertenties en het maakt me niet zo leuk om dingen te breken
ik ben dol op het textuurpakket, maar ik haat de vertragingen. Ik hou van de dieren, maar als ik vecht tegen een maffia-advertentie die opduikt, haat ik het! ik speel op een chrombook wanneer ik mijn hoofd beweeg het breekt alles dit is het slechtste spel ooit als je dit spel krijgt speel het niet verwijder het! dit is de slechtste mincraft die ik ooit heb gespeeld! ik wil dat je op een ps4 of een ps5 speelt!!!
Dit is echt een goede game, ik vind het leuk, maar het bevat veel advertenties en wanneer de advertentie eindigt, worden de opties weergegeven, en wanneer ik klik, terug naar het spel, wordt er soms niet op het spel geklikt, dus ik moet het spel opnieuw openen en dan starten, anders is het zo echt een fantastisch spel!!
Ik ben dol op het spel, maar voeg misschien toe dat je vrienden kunnen meedoen en hun eigen skin en eigen gebruikersnaam kunnen maken
Jammer er is redelijk wat reclame maar het is toch wel heel leuk😊👍
Heel leuk spel. Het is Minecraft, maar met een geïmporteerde mod. Hoewel er in het spel een figuur met een zwarte tint geschaald is voortgekomen. Ik denk dat het een enderman is. En het stond op mijn huis. Het teleporteerde een beetje rond, maar ging nooit meer weg. Ik heb dit spel pas twee dagen. Corrigeer dit a.u.b.
Dit is het beste spel dat ik in mijn leven heb gespeeld. Als ik echter elke Mabey vijf minuten of minder speel, is er een toevoeging, corrigeer dit alstublieft. geweldige graphics in ieder geval. Ik vind het geweldig dat je paarden en zo kunt hebben, het is niet zoals andere Minecraft-spellen waar je alleen een kat en hond kunt hebben. Ik vind het ook leuk hoe je verschillende soorten paarden kunt hebben, het is echt leuk. Ook wanneer je het spel opent, verschijnt dit ding en zegt het iets en als je het niet accepteert, laat het je niet spelen, dat is een herinnering dat ik ga spelen!!
Heel leuk om te spelen💙💙💞
Tschauko eigentlich eure guide🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩
het is goed, ik ben niet in de roze dingen, maar mijn manier om een eenvoudige minecraft hetzelfde te bereiken, maar met schattige roze
Wanneer ik kawaii-wereld 1 seconde open, opent het niet zoals een andere kawaii of iets anders kawaii, het werkt niet of opent niet. pls repareer deze app, de andere telefoon werkt, maar mijn telefoon wordt niet wakker wat moet ik doen ?? Repareer dit!!